fredag, mars 2

men då!

jag har börjat fundera på om det i frisörsutbildningen möjligtvis ingår en lite kurs i hur man effektivast struntar i alla kundens önskemål. eller så är det bara jag som har otur, för så extrema önskemål har jag inte. om man visar med handen hur långt man vill att håret ska vara och säger att det ska vara uppklippt så borde det vara ganska enkelt att förstå, men så är det uppenbarligen inte. förra gången blev det iof uppklippt, men allt för långt, nu blev det rätt längd, men inte uppklippt. och luggen ska vi inte tala om. först helt fel sorts lugg, sedan sådan snelugg som jag önskade, men åt fel håll, denna gången är den på rätt håll, men konstig. men men, har duschat nu, får se hur det ser ut när det torkat. förhoppningsvis ser det inte längre ut som bröderna lejonhjärta i alla fall.

lite som så här blev det, inte riktigt bröderna lejonhjärta längre. men inte som jag tänkt heller.

Inga kommentarer: