tisdag, mars 20

en ny leksak


nu har jag beställt en sån här. det blev den lila varianten. ville egentligen ha en brun eller svart. men den bruna hittade jag inte någonstans och den svarta kostade runt 4000 kronor mer vilket jag inte tyckte den var värd. så en lila alltså. tänk, nu kommer jag alltid att ha en kamera till hands. så passande.
jag har också bestämt mig för att flytta till göteborg nästa sommar/höst. smidigast att bo i borås när man pluggar i borås. men när skolan är slut blir det ny skola, troligen göteborgs universitet där jag för tillfället tänker mig att jag ska plugga geografi. måste bara kolla upp hur vida jag måste plugga något på b nivå eller ej och i så fall hur många poäng som krävs på just b nivå. men alla som känner mig vet att det här inte alls betyder att det är säkert att det blir just geografi jag kommer att söka. det kan lika gärna bli florist eller något. eller tja kanske inte floist för jag tror inte det finns på högskolenivå, men ändå. göteborg är planen. det är på tiden att jag bor i göteborg.

Inga kommentarer: