söndag, mars 11

* * *

Syster och jag såg offside, den var lite rolig. sen gick vi ner till farmor för att titta på melodifestival finalen. vi fick pankakor. min farmor gör de godaste pankakorna i hela världen. så är det. och för en gång skull tyckte jag om vinnarlåten i melodifestivalen.
idag blev det dags att inviga mörkrumet som har en torravdelning.

en våtavdelning.

och en torkavdelning. mycket praktiskt alltihopa. bänkar i lagom höjd och man slipper plocka fram och bort allt varje gång man vill framkalla en liten bild. nu är det bara att framkalla.

lillhunden hälsar på storhunden.

lillhunden sover mycket. ibland ligger hon väldigt konstigt. tycker fortfarande att hon skulle heta fjant istället för manda.

hittade en hylla som jag placerade i mitt kök. tycker det blev bra jag. ibland är det bra att åka hem.

Inga kommentarer: