lördag, februari 10

vår stad - borås

nu har anna och magnus flyttat till borås. trevligt. inflyttningen gick bra. det är bra att dom flyttar hit, tror borås kommer att bli lite roligare nu. dessutom, jag gick idag på gator som jag aldrig förut gått på, detta trots att borås är litet och jag har bott här sammanlagt 3,5 år. intressant. dom har en fin utsikt från sin balkong. tror jag måste låna den en dag och ta lite fina kort. appropå kort och kameror. jag börjar nu bli väldigt inne på att köpa en nokia n73. tror att jag faktiskt behöver en sån telefon. ljudet är dåligt i min nuvarande och mycket smidigt att alltid ha en kamera till hands. dessutom, ultra zoomen behövs ju mest när man är på konserter och liknande. då kan man ju ta med kameran. till vardags funkar det ju utan. får nog bli en sån mobil innom en överskådlig framtid.
det visade sig att jag har history chanel jag med. men nu ska jag äta mina smörgåsar och dricka mitt te. i morgon är det dags att ta tag i tentapluggandet på allvar.

Inga kommentarer: