måndag, februari 26

skåneland och shopingland


helgen tillbringades i lund hos bästaste britta. bästaste britta fyllde år så vi firade henne. fast jag tror bestämt av vi glömde av att sjunga. vi får sjunga två gånger nästa år britta! skåneland hos britta är trevligt, i övrigt är det inte så speciellt. förutom att det blåser mycket och falaflarna är både billigare och godare.


medan britta vilade efter sin tenta var jag och malin ute på stan och köpte fina tröjor till mig

britta har en fin peruk, vi blir alla så söta i den



idag åkte anna och jag till ge-kås. fick tag på en massa saker som jag behövde. och troligen en del saker som jag inte alls behövde, men ville ha. till exempel hipphipp säsong 1. och en tavla. den första tavlan jag köpt på en hel massa år. lite skumt att ha en bild jag inte tagit som inte är en poster jag ryckt ner från någon stolpe. men jag gillar min tavla. på ge-kås träffade vi jonas som tyckte vi skulle äta på burger king. det tyckte inte vi när vi väl kom ut. dock borde vi kanske ätit något för sen blev jag alldeles väldigt hungrig när vi kört en bit.

2 kommentarer:

PedromcdPereira sa...

Eiapá! Não percebo nada. Até logo.

Anonym sa...

den som kan översätta är välkommen att göra det...