torsdag, januari 15

fina födelsedagen

har haft en riktigt fin födelsedag med fina vänner och fina presenter!



den här pastelliga partypinglan har gett mig sitt allra finaste solskenshumör hela dagen och nästan lite sovmorgon!


av jonas fick jag vardagslyx i form av den största burk body butter jag sett och en matchande stor fölaska duschkräm.


av lotta har jag fått ett helt gäng fina galgar i pudrigapastelltoner som passar perfekt i min klädkammare och dessutom räckte till vart enda hängande plagg jag äger.


av susanna som är både snäll och lite galen fick jag (i både julklapp och present och julklappsdelen delades även med ellie, och jonas) inte mindre än 5 st retropi blöjor! ett nytt svenskt märke som jag varit lite nyfiken på. nu ligger de i tvättmaskinen så att vi kan prova dem i morgon!

Inga kommentarer: