söndag, april 27

baby shower

fina vänner och familj hade samkats i går för en baby shower för mig och bumlingsbebisen. hade dock så trevligt att jag fullständigt glömde bort att ta ett enda kort. men fina människor, god mat, fantastiskt fika/dessert, presenter och ett do it your self tema kan det ju inte gå fel:)
det enda är att de inte gjort min redan misstänksamma inställning till barnmat på burk (eller halv-/helfabrikat i övrigt för den delen) bättre. av sju sorters barnmat var det inte många jag prickade in. baby semp ersättning var väl kanske inte så konstigt, men ren päronpure borde man ju ändå klara tycker jag. absolut vidrigast var ändå potatis- och majspure. konsistens som gröt och smak som varken potatis eller majs.

fina presenter fick vi med, utöver presentkort på ekokul och en kasse med stuvtyger från susanna fick vi:



en blöjtårta, baby showerns måste nr 1:)


fantastiskt fina kuber med rasselljud från elisabeth.


kokböcker med barnmat från dagens värdinna lotta.


en hel korg full med bra att ha saker samt tyg och garner från allihopa.


en liten liten kofta och mössa som mamma stickat.


finaste bumlingsvimplarna!


och en underbar nålfiltad fårmobil från christine!

Inga kommentarer: