onsdag, juni 12

ugglevirkning=sommarvirkning

onsdag och symöte hos maja igen! mina virk-, stick-, och syprojekt har fått lämna plats för husrenovering så det har inte blivit mycket gjort på pysselfronten. inte heller har jag haft några större pysselsug. framförallt inte efter tröjan till mig själv som påbörjades i våras. verkar inte ha tålamod för vuxenkläder. 2 av tre projekt ligger oavslutade. däremot såg jag en bild på en virkad ugglekudde gjord av mormorsrutor idag. den blev jag sugen på! kanske blir det sommarens projekt. bilden är lånad härifrån,där finns även mönster.





5 kommentarer:

AnnaO sa...

Hur fin som helst ju!

Linda sa...

Så himla fin! Tack för tipset!

Annika Berg sa...

Fantastiskt fin, en sådan vill jag också göra.

Trixiyo sa...

Jag såg den bilden herromdan å gått å tänkt att den måste ja göra efter att ja slutfört mina pågående :)

Stina sa...

Oj, vilken fin, en sådan vill jag också ha!