onsdag, juni 24

pysseldag


Eftersom kerstin fyller 2 nästa söndag var det dags att sätta igång med presenttillverkning. ännu ett mönster från det glada 80-talet. juni 82 för att vara exakt. dock bytte jag ut 4 rosa rosetter mot fyra svarta knappar och satte dit lite svarta volanger för att bryta av det rosa. nöjd är vad jag blev.



dagen gick vidare i pysslets täcken och det blev en blomsterkrans. strax efter att den här bilden togs upptäckte jag dock att både den och jag var fulla av småkryp.


2 kommentarer:

sofia sa...

Hihi, vad fina dom blev! Och mycket bättre med knappar än rosetter faktiskt.

Flisa sa...

Jösses vad duktig du är på att sy och sticka och pyssla. Önskar jag hade lite mer av den ådran. Men vem vet, jag kanske får massa tid över i Australien nu och då kan jag ju lära mig!