onsdag, maj 13

kvällsunderhållning

började här om kvällen fundera över om jag inte borde fixa till mitt babyalbum. idag när jag var på panduro tycktes det vara en alldeles utmärkt idé så jag köpte lite trevliga tillbehör. papper fick jag dock inhandla på lantmännen eftersom panduros utbud som passar babyalbum är ytterstbegränsat. iaf just nu. en gilmt av resultatet av en kvälls pillande finns här under till beskådning. saknar dock några kort, bland annat ett där jag sitter på köksbordet och ploppar socker i pappas kaffe/te, något som jag enligt uppgift skall ha funnit ytterst roande. i övrigt saknar jag valfritt kort på morfar då han saknas i mitt släktträd. nu är klockan vist runt halv tolv vilken kan förklara varför jag känner mig så trött. bäst att sova kanske.


2 kommentarer:

Tina sa...

Va duktig du är :) Du får jättegärna hjälpa mig sen när jag kommit på vilka bilder jag vill ha i mitt blivande album, det tar lite tid :)

Karolina sa...

oh va roligt! säg bara till. tycker det är kul att pyssla och har just börjat investera i lite scrapbook saker. panduro outlet är bäst:)