söndag, mars 8

överraskningsbrunch och herr håkan

jag var hembjuden till susanna tillsammans med lotta och maja för att äta brunch och prata skit, men det visade sig att susanna och lotta hade planer utöver detta, så maja och jag överraskades med amerikansk brunch på lisebergs hotell heden som en andra och helt oväntat firande av våra respektive 25 årsdagar. en mycket trevlig tillställning som förutom min krock med en stolpe bara var trevlig.

efter brunchen åkte vi till ikea där jag mötte upp med jonas och lämnade de andra åt sitt öde i ikealand. på ikea införskaffade vi en taklampa, så förhoppningsvis ska det i fortsättningen bli ljust när vi tänder i sovrummet. lampan vi har är visserligen fin, men den ger liksom inget ljus alls. vilket är väldigt opassande för en lampa.

efter en middag på max och en snabbis på rya åsar var det så dags för min sista julklapp. en konsert med herr håkan. i borås. som vanligt bjöd han på en oklanderlig konsert och som vanligt sjöng vi tillsammans hela kvällen. jag gjorde mitt bästa för att få med jonas i stämningen, men så fort han fick en chans tog han upp mobiltelefonen och började spela spel... men jag tror han hade lite kul. i alla fall skrattade han när han såg på mig. tack för en underbar kväll jonas. och herr håkan.

Inga kommentarer: