måndag, februari 23

teambilding med nya kameran

vi är en perfekt match 400d:n och jag. vi kommer till och med överens kl. 07.17.



har hittat mig en ny hobby! detta är ena ärmen på en tröja, vilket innebär att jag bara har 1,5 ärmar kvar att sticka innan alla delarna är klara och jag kan övergå till joonas rosa halsduk som han beställt.


Min nya hobby kräver, eller berättigar nyinförskaffande av litteratur. den rosa är en julklapp från susanna och den gröna är det oklart om det var jag eller jonas som köpte på rusta:)



sist men inte minst hittade jag även de här godingarna på bild, från när kerstin tog med sig mor och bror för att äta tårta hos mig (hade hon fått betsämma hade hon ätit minst halva tårtan själv). dagen till ära hade hon sjömansklänningen a lá "sömnad & handarbete" nr 12 1984:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Puss min knas!